3 10 2017
Crunch Time? Nadgodziny? Wasze doświadczenia w pracy?
Edit… wpis się już pojawił! 🙂 Zapraszam tutaj:
W ramach tego bloga wrzucałem już posty, w których zbierałem wypowiedzi czytelników. Np. w materiale z pierwszymi zadaniami programisty, czy doświadczeniach ze zmianą branży. Zebrało się tam sporo materiału i było to chętnie czytane/oglądane.
W moim ostatnim podcaście było trochę o crunchowaniu przy pracy nad pierwszą grą z serii Diablo. To taki czas w projekcie, w którym terminy naciskają i często pracujemy po godzinach. Mam z tym trochę doświadczeń, ale chciałbym zebrać znowu opinie czytelników bloga i widzów kanału. Sam jestem ciekawy Waszych doświadczeń.
- Czy spotkaliście się w pracy ze zjawiskiem crunchu?
- Był to czas dodatkowo płatny?
- Czy przyczyniło to się w jakiś sposób do wypalenia pracowników?
- Inne wnioski i uwagi do tematu.
Wyślijcie Wasze doświadczenia na skrzynkę: crunch@javadevmatt.pl. Zrobię z tego post na blogu oraz przygotuję podcast, by sobie posłuchać w terenie. Zgłoszenia maile przyjmuję do piątku 13.10 (piątek trzynastego ;)). Zaznaczcie też proszę, czy Waszą wypowiedź wrzucić anonimowo, czy chcecie być podpisani (bardzo chętnie z linkiem do Waszego bloga).
Nowy odcinek podcastu: Projekt „Diablo I” – gra taktyczna z boosterami? Edukacja i wartości w IT, które staram się propagować moim nowym projektem
Jak byłem młody i głupi, to sporo tego było. Postaram się coś podesłać.