Praktyczne Programowanie
„Praktyczne Programowanie” to seria, w której możecie podpatrzeć cały proces tworzenia jakiegoś gotowego programu. Od planowania, przez naprawianie błędów, commitowanie kodu etc. 🙂
Nie należy przepisywać kodu, który piszę w filmiku. Kod możecie sobie skopiować z Githuba. Celem jest podpatrzenie procesu, zobaczenie tej całej otoczki.
Seria „Praktyczne Programowanie” z LibGDX
- LibGDX – Planowanie v1
- LibGDX – Konfiguracja i pierwszy screen
- LibGDX – GameplayScreen i nasz gracz
- LibGDX – Akcje aktora i refactor
- LibGDX – Liczenie punktów i naprawa gita
- LibGDX – Zapisywanie, ładowanie i reset
- LibGDX – Planowanie v2
- LibGDX – Refactor i nowa grafika
- LibGDX – Drobna poprawka i eksport na Androida
- LibGDX – Latające obiekty!
- LibGDX – Controller latających obiektów
- LibGDX – Losowość w lataniu i SoundService
- LibGDX – ScoreService i implementacja pasywnego dochodu
- LibGDX – Timestamp – pasywny dochód w tle
- LibGDX – Refactor zapisywania punktów i BasicDialog/Popup
- LibGDX – Losowe eventy – kończymy ToDo v2
- LibGDX – Planowanie v3